Zoekmachinemarketing groeit snel in de Filippijnen en dat geldt ook voor de pool SEM-professionals die een solide SEM-strategie kunnen formuleren en uitvoeren.

Outsourcen Zoekmachinemarketing (SEM)

Zoekmachinemarketing (Search Engine Marketing - SEM) houdt in dat een website voor bepaalde trefwoorden zichtbaar wordt op resultatenpagina's van zoekmachines via betaalde advertenties, betaalde opname en contextuele reclame. SEM is gericht op de advertentieprogramma's die worden aangeboden door populaire zoekmachines als Google en Yahoo. Daarbij gaat het om effectieve advertentiecampagnes op te zetten die zorgen voor een maximale return on investment (ROI). Dat is mogelijk via een doorlopende cyclus van introductie, evaluatie, aanpassing en herintroductie. SEO en SEM vullen elkaar aan in de zin dat SEM zich op trefwoorden kan richten waarvoor SEO niet geschikt is, en andersom. Een online marketing-afdeling is in staat de return on investment (ROI) te maximaliseren door verstandig te investeren in zowel SEO als SEM.

MicroSourcing heeft veel ervaring met SEM-werk. Wij verlenen onze SEM-diensten via onze servicemodellen. Als u nog maar net begint met zoekmachinemarketing, dan kunt u kiezen voor het Project Outsourcing. Dat servicemodel hebben we opgezet voor kleinschalige, eenmalige projecten. U kunt bij ons ook uw eigen offshore SEM-specialist huren voor al uw SEM-campagnes.